reklama

Študenti = novodobá "stratená generácia" ?!

Sedím na intráku a rozmýšľam. Tohto roku som aj ja vstúpila do vysokoškolského života. A  týmto priznávam, že patrím medzi tých „šťastných“ študentov, ktorí si môžu popri škole niečo zarobiť, keďže dnešná doba je taká, aká je.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Keď vidím, čo sa za poslednú dobu udialo, behá mi mráz po chrbte. Nikdy som si nemyslela, že aj študentov je schopné okrádať! Ale zabudla som na jeden dôležitý fakt, platí to iba pre tých, ktorí majú tú smolu, či šťastie, že si zarobia len 155 eur. Ak to vezmem tak, že študent by dostával len 2eurá/hod, táto úžasná zmena sa dotkne aj jeho, keďže odpracovaných môžeme mať len 80 hod/ mesačne.(2*80=160 eur) Čiže dotkne sa to všetkých nás. Čím sme si to zaslúžili?!

Zvolili sme si istoty, ale najväčšia istota pre nás je: zrejme odísť niekam za hranice, pretože toto sa nedá tolerovať! Zobrať z toho mála, čo si človek privyrobí, je naozaj riadne odvážne. Ale áno treba naplniť štátnu kasičku a poslancom nové, drahšie notebooky, pretože zrejme sa im pokazilo jedno tlačidlo na klávesnici, tým pádom už viac niesú použiteľné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A áno! Naozaj chválim tento úžastný krok, ktorý sa nakoniec dotkol všetkých prác na dohody. Vraj sa tým v konečnom dôsledku zníži nezamestnanosť. Určite?! Bude to výhodné pre zamestnavateľov, keď bude musieť za nás a aj ostatných ľudí pracujúcich na dohody platiť odvody? Bude jednoduchšie dotyčného prepustiť, ako zamestnať na trvalo.

Naša budova parlamentu, ktorá sa tak hrdo pýši nad Bratislavou mi pripadá ako jedno veľké vákuum, kde naši poslanci nevidia ďalej ako za múry tejto budovy. Priznávam, rozhodovať a stále vylepšovať náš „slovenský systém" je naozaj ťažké, ale namiesto pomoci je nám skôr spôsobená škoda.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som zvedavá na ďalšie „opatrenia", ktoré sa nás ako študentov dotknú. Už teraz sa teším na to, ako si v sedemdesiatke vydýchnem a budem si môcť užívať dôchodok. A určite si nezabudnem zvoliť nejakú „istotu" na staré kolená, ktorá mi tesne pred voľbami sľúbi, že môj dôchodok sa zvýši o úbohých 10 eur a ja hneď budem vedieť, koho ísť voliť.

A tak na záver si len poviem: WELCOME TO THE JUNGLE!

Zuzana Kolečanská

Zuzana Kolečanská

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou Univerzity Komenského, ktorá sa zaujíma, čo sa deje všade navôkol;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu